نمایندگی تعمیر پنکه سانی

برند سانی یکی از زیر مجموعه های شرکت  سرایش است که فعالیت خود را از سال 1357 شروع کرده است . 15 زیر گروه قدر و عالی رتبه زیر نظر شرکت سرایش به فعالیت مشغول هستند که برند سانی یکی از آن هاست . این برند در استان اصفهان فعالیت میکند و تمامی قطعات بکار رفته در دستگاههای ساخت آن ایرانی هستند . از محصولات با کیفیت برند سانی میتوانیم به پنکه های سانی ، پلوپز سانی ، اتو بخار سانی ، چرخ گوشت سانی و … اشاره کرد .

ما در پارسی سرویس خدمات تعمیر پنکه های سانی را با شش ماه ضمانت تعمیر به شما عزیزان ارائه میدهیم

جهت ثبت درخواست تعمیر از طریق دکمه واتساپ در انتهای صفحه اقدام و یا با شماره 09100629850

تماس حاصل کنید

 

پنکه سانی ساخت کجاست ؟

شاید در  سال های  قبل هر کسی که به دنبال خرید لوازم خانگی از جمله پنکه بود ، به غیر از برند های خارجی به سراغ دیگر برند ها نمیرفت ، میتوان گفت که حق هم داشت . برند های ایرانی به اندازه کافی با کیفیت ساخته نمیشدند . اما این روز ها به طور کلی کیفیت کالاهای ایرانی  تغییر کرده است . افراد برای خرید لوازم خانگی ابتدا سراغ دستگاه های ایرانی را میگیرند . همین امر سبب شد تا برند های ایرانی هم تلاش و کوشش خود را افزایش داده و محصولات با کیفیت تری تولید کنند .

یکی از این برند های ایرانی با کیفیت برند سانی است . برند سانی به قدری با کیفیت عمل کرده است که این روز ها کمتر کسی هست یکی از محصولات آن را در منزل نداشته باشد. به خصوص پنکه های ایستاده سانی که در نوع خود بی نظیر و با کیفیت  ساخته شده است . هر زمان شخصی از ما میپرسد لوازم خانگی برند سانی ساخت کجاست با افتخار سر بلند کرده و میگوییم: این برند ، ساخت ایران است .

خدمات تعمیر پنکه سانی

پنکه های سانی هم مانند بسیاری دیگر از دستگاههای برقی دیگر دچار خرابی میشوند و معیوب میگردند ، تعمیرکاران با تجربه پارسی سرویس ، پنکه سانی شما را با بالاترین کیفیت تعمیر کرده و در روند تعمیر پنکه سانی شما ، از قطعات مرغوب استفاده میکنند .
همچنین خدمات تعمیر ما دارای شش ماه ضمانت تعمیر میباشد تا خیالتان از بابت کیفیت تعمیرات در پارسی سرویس راحت باشد .

ایرادات معمول در پنکه های سانی :

  • پنکه روشن نمیشود
  • پنکه روشن شده اما پروانه نمیچرخد
  • پنکه صدای هوم میدهد ولی کار نمیکند
  • پنکه بوی سوختگی میدهد
  • پنکه کار میکند اما گردش به چپ و راست ندارد
در صورتی که دستگاه شما روشن شده ولی کار نمیکند آنرا از برق جدا کرده و از آن استفاده نکنید ، زیرا معمولا این ایراد به دلیل فرسوده شدن روتور دستگاه اتفاق میوفتد و با تعویض روتور مشکل با هزینه کمتری برطرف میشود اما در صورت ادامه استفاده از پنکه ، سیم پیچ موتور بدلیل ثابت بودن روتور جریان کشیده و میسوزد و هزینه تعمیر را افزایش میدهد .
تعمیر پنکه سانی

جهت ثبت درخواست تعمیر از طریق دکمه واتساپ در انتهای صفحه اقدام و یا با شماره 09100629850

تماس حاصل کنید.