تعمیر دستگاه اسپرسو گاستروبک

درباره شرکت گاستروبک

شرکت”گاستروبک”برندی از کشور آلمان و زیرمجموعه شرکت “Breville”است که از سال 1957 تاکنون در زمینه تولید ماشین‌آلات و ابزار آشپزی صنعتی در جهان فعالیت داشته است . امروزه این برند تولیدکننده انواع لوازم آشپزخانه های صنعتی از جمله  آبمیوه‌گیری، اسپرسو ساز، قوه‌جوش، خردکن، مخلوط‌کن، گریل، باربیکیو، وافل‌ساز، ساندویچ‌ساز، چرخ گوشت، چای ساز، غذا ساز، ترازو، تستر، جارو برقی، بستنی‌ساز و … بوده و محصولات این شرکت درکشور های  آلمان، اتریش و چندین کشور دیگر اروپایی به دلیل شهرت در کیفیت بالا و عمر مفید طولانی  یکی از پرطرفدارترین برندها شده است.

چنانچه گفته شد دستگاههای اسپرسو این شرکت نیز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار میباشند و پس از مدتها استفاده با یک سرویس دوره ای مرتب مدتها دوباره به کار خود ادامه خواهند داد .

همواره به یاد داشته باشید که پس از هر بار استفاده از دستگاه خروجی بگیرید تا مجراهای آن دچار گرفتگی نشوند .

نمونه کار تعمیر دستگاه اسپرسو گاستروبک

مراجعه ای داشتیم از طرف یک آقا برای تعمیر دستگاه اسپرسو گاستروبک ، در همان بازدید های اولیه مشخص شد که دستگاه نیاز به سرویس بویلر و سوییچ ها و شیر ها دارد.

تعمیر قهوه ساز گاستروبک

پس از سرویس بویلر و شیر ها متوجه گرفتگی در خروجی گروپ شدیم ، معمولا خروجی گروپ همواره با مقداری از قهوه گرفته میشود و نیاز به سرویس پیدا میکند و باید کاملا دمونتاژ شده و پس از سرویس دوباره سرجای خود سوار شود . در زیر عکسی از محل گروپ پس از سرویس مشاهده میکنید.

تعمیر دستگاه اسپرسو گاستروبک

در ادامه روند سرویس دستگاه اسپرسو گاستروبک ، سراغ پمپ رفته و سرویس پمپ را انجام دادیم ، معمولا از علائم ضعیف شدن پمپ کم شدن فشار و تلخ شدن قهوه میباشد که میتوان بوسیله استفاده از آب تصفیه شده و یا با سختی کمتر از خرابی و ایراد در پمپ جلوگیری کرد و عمر پمپ دستگاه را تا حد زیادی از این طریق  افزایش داد .

فروش قطعه اسپرسو

در نهایت پس از تکمیل سرویس دستگاه و تست آن برای آزمودن کیفیت سرویس انجام شده ، دستگاه با ارائه ضمانت شش ماهه و فاکتور تحویل صاحب گرامی آن شد .

همچنین بخوانید : تعمیر دستگاه اسپرسو در پارسی سرویس