تعمیر دستگاه اسپرسو دلونگی

دلونگی ، (به ایتالیایی: De’Longhi S.p.A)، یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی در کشور ایتالیا میباشد که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است.

در ابتدا به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه سازی صنعتی در سال ۱۲۸۱ خورشیدی، برای اولین بار تأسیس شد و سر انجام در سال ۱۳۲۹ خورشیدی، به ثبت رسید. این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کننده‌ها و هواساز قابل حمل بود، که بعدها با گسترش فعالیت‌های خود، به تولید انواع مختلف لوازم خانگی پرداخت.

شرکت دلونگی، در سال ۱۳۸۰ خورشیدی، توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود در کشور انگلستان، که مورد بحث و جدل بین صاحبانش بود را بدست آورد، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

شرکت دلونگی، جمعاً با سازماندهی کردن ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده بین‌المللی، محصولات خود را در بیش از ۷۵ کشور جهان، از جمله ایران به فروش می‌رساند.

مهمترین محصولات آن شامل دستگاه اسپرسوساز ، سرخ کن و اتوبخار میباشد.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با اسپرسو ساز دلونگی خود ، میتوانید از طریق دکمه واتساپ در انتهای صفحه سمت راست اقدام کنید

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب موجود در بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه اسپرسو را جزو بهترین‌های بازار کرده است. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یک دستگاه ساده اسپرسوساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. همچنین این دستگاه دارای ابعاد و اندازه مناسب و جمع و جوری می باشد که فضای زیادی را از کابینت های آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند.

نمونه کار :

دستگاهی به شرکت آورده شد به دلیل عدم وجود فشار کافی در خروجی و ارور برد ، که البته ارور مربوط به رسوبزدایی دستگاه بود که خیلی سریع برطرف شد .
همچنین در بررسی به عمل آمده مشخص شد که مشکل فشار در واقع از پمپ دستگاه میباشد که پس از سرویس کلیه قطعات آن دستگاه به درستی شروع به کار کرد .
تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو
تعمیر دستگاه اسپرسو دلونگی

جهت ثبت درخواست تعمیر دستگاه اسپرسو دلونگی خود ، میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر در انتهای صفحه و یا از طریق دکمه واتساپ در انتهای صفحه سمت راست اقدام کنید و یا با شماره 09100629850 تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت برای تعمیر دستگاه شما اقدام کنند.