تعمیر بخور سرد کانفور

درباره دستگاه بخور سرد کانفور :

پارسی سرویس با بهره گیری از دانش متخصصان ماهر خدمات تعمیردستگاه بخور سرد کانفور KONFOR را به شما همشهریان گرامی مقیم تهران ارائه میدهد ، در ابتدا کمی به مشخصات این دستگاه بخور سرد میپردازیم :

در هنگام انتخاب یک دستگاه بخور سرد باید به نکاتی مانند حجم مخزن آب و شدت بخار تولید شده خروجی آن توجه کرد. دستگاه بخور سرد «کانفور» (Konfor) مدل «SPS-708» دارای مخزن بزرگی با حجم 5.5 لیتر آب است که از پلاستیک مستحکم و با کیفیتی ساخته شده است .

 روی دستگاه یک دکمه‌ی چرخشی قرار دارد که می‌توان به کمک آن شدت بخار خروجی دستگاه را تنظیم کرد. حداکثر شدت خروجی بخار این دستگاه 300 میلی‌لیتر در ساعت می باشد. با توجه به مخزن 5.5 لیتری دستگاه، چنانچه شدت خروجی بخار دستگاه روی بیشترین مقدار آن  تنظیم شود، حدود 16 ساعت می‌تواند به شکل مداوم کار کند.

هنگامی که آب درون مخزن دستگاه تمام شود، دستگاه به شکل خودکار خاموش شده و چراغ هشدار روی آن هم روشن خواهد شد تا دستگاه آسیب ندیده و همچنین باعث اطلاع جهت آبگیری مجدد باشد. برای پرکردن مخزن این دستگاه باید آن را از پایه‌ی دستگاه جدا کرد و دریچه‌ی زیر مخزن را باز کرد. این دریچه نقش فیلتر ضد رسوب را نیز ایفا می‌کند و دارای گوی‌های سرامیکی برای جذب مواد معدنی موجود در آب است.

پس از  روشن‌ نمودن دستگاه در کسری از ثانیه بخار سفید رنگی از دهانه‌ی آن خارج خواهد شد. ولوم تنظیم خروجی بخار را نیز  می‌توان چرخاند و مقدار خروج بخار را تعیین کرد. می‌توان خروجی را از دستگاه جدا کرد تا بخار به شکل آبشاری از دهانه‌ی دستگاه بیرون بیاید. مصرف برق دستگاه 30 وات و فرکانس آن 50 هرتز است. به‌طور‌خلاصه بخور سرد کانفور مدل SPS-708 دارای مخزن آب 5.5 لیتری، حداکثر خروجی بخار 300 میلی‌لیتر در ساعت، قابلیت خاموشی خودکار، دستگیره در بالای مخزن، فیلتر ضدرسوب و خروجی بخار چرخان است و با مخزن بزرگی که دارد می‌تواند بیش از 16 ساعت به شکل مداوم کار کند.

تعمیر بخور سرد کانفور

در مراجعه یکی از مشتریان به شرکت جهت تعمیر بخور سرد کانفور، یک دستگاه مدل 708 کانفور به ما ارائه شد که مشکل عدم وجود بخار خروجی داشت ، در ابتدا تغذیه دستگاه تست شد که البته بدلیل روشن بودن دستگاه این مورد منتفی گردید ، همچنین این دستگاه بدلیل داشتن برد کنترل باید بیشتر مورد توجه و کار قرار میگرفت .

در ادامه برای تعمیر بخور سرد کانفور ، برد فرکانس مورد بررسی قرار گرفت و قطعه معیوب در این برد یافت شد که با تعویض قطعه مورد نظر ، روند تعمیر دستگاه بخور سرد کانفور به اتمام رسید و دستگاه مذبور تحویل مشتری گرامی با شش ماه ضمانت تعمیر گردید .

 

تعمیر بخور سرد کانفور

جهت تعمیر بخور سرد کانفور میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر در انتهای صفحه اقدام و یا جهت مشاوره و درخواست تعمیر با شماره :

مهندس رضاخانی 09100629850

 تماس حاصل کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما برای تعمیر دستگاه شما اقدام کنند