تعمیر بخور سرد متئو

یکی از بهترین و  فعالترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی شرکت متئو  است که در آلمان تاسیس شده است. این شرکت از بهترین و مرغوب ترین قطعات در روند تولید دستگاه های مختلف استفاده می کند به همین دلیل تمام محصولات تولید شده توسط این برند آلمانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و مقاومت بسیار بالایی در طول زمان  دارد. اگر می خواهید برای مدت طولانی از دستگاه های مختلف برند متئو استفاده کنید بهتر است در هنگام بروز مشکلات مختلف برای دستگاهتان با نمایندگی تعمیرات متئو تماس بگیرید و حل تمام مشکلات دستگاهتان را به ما بسپارید .

بخور سرد متئو هم یکی دیگر از محصولات این برند آلمانی میباشد که از کیفیت ساخت بالایی هم برخوردار است و به دلیل داشتن مخزنی با حجم زیاد ، شما را از پر کردن مکرر مخزن آب آن بی نیاز میکند که این یک مزیت بزرگ برای این دستگاه به شمار می آید.

مشخصات دستگاه :

    • توان دستگاه : 35 وات
    • نوع دستگاه بخور : اولترا سونیک
    • ولوم کنترل مکانیکی و با دوام
    • گنجایش مخزن آب دستگاه : 6 لیتر
    • میزان تولید رطوبت در ساعت: 400 میلی لیتر
    • ولتاژ دستگاه : 220-240 ولت
  • دارای عملکرد یون ساز
  • دارای فیلتر سختی گیر آب
  • دارای سیستم ایمنی در صورت اتمام آب
  • دارای قابلیت تنظیم جهت خروجی بخار
  • دارای قابلیت تنظیم شدت خروجی بخار
  • دارای چراغ ال ای دی درون مخزن آب

بررسی  مشخصات دستگاه بخور سرد متئو  :

دستگاه بخور سرد متئو در رنگهای آبی روشن، سفید و خاکستری، سفید و سبز روشن، سفید و صورتی، سفید و قرمز، سفید و مشکی و مشکی به بازار عرضه شده است . این دستگاه بخور سرد با داشتن قابلیت تنظیم شدت خروجی بخار این امکان را فراهم ساخته است تا کاربر بتواند با تنظیم آن میزان بخاردهی و همچنین مدت زمان کارکرد دستگاه و نیاز مجدد به پر کردن مخزن را تنظیم کند.

 
تعمیر دستگاه بخور سرد

رطوبت مناسب در هوا و پاکیزگی آن  در محیط زندگی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استفاده از دستگاه‌های مرطوب‌کننده‌ هوا که علاوه بر تنظیم رطوبت هوا به کاهش آلودگی کمک کنند، می‌تواند در مواقع افزایش الودگی هوا بسیار مفید باشد.

دستگاه های  بخور سرد  متئو «Matheo» هر دو قابلیت را به شکل هم‌زمان دارا میباشند. این دستگاهها به سیستم تولید یون منفی مجهز هستند. در هوایی که  پاک باشد هر دو نوع یون منفی و یون مثبت وجود دارند؛ اما میزان یون مثبت به منفی دوبرابر است.ولی  در هوای آلوده این نسبت سه‌ برابر می‌شود. یون‌های منفی آزادشده از دستگاه بخور سرد به یون‌های مثبت موجود در هوا می‌چسبند و باعث کاهش آلودگی و بوهای نامطبوع میشوند. بخار دستگاه سرد بوده و برای استفاده‌ خانگی طراحی شده است.

روش کاراین نوع  بخور سرد، شکستن مولکول‌های آب به ذرات ریز و پخش آن در هواست. این کارها به کمک ارتعاش امواج فراصوت و فن دستگاه انجام می‌شود.میتوانید به وسیله  کلید تنظیم بخار خروجی که روی دستگاه قرار دارد، میزان بخار خروجی را به مقدار دلخواه تنظیم کنید؛ همچنین از این طریق می‌توان میزان رطوبت محیط را کنترل کرد. ظرفیت مخزن دستگاههای بخور سرد متیو 6 لیتر در نظر گرفته شده است که با توجه حداکثر بخاردهی 400 میلی‌لیتر رطوبت در طی 1 ساعت، می‌تواند با حداکثر شدت میزان بخاردهی، تا 15 ساعت به شکل مداوم بدون نیاز به پرکردن دوباره کار کند.

به دلیل طراحی شیشه‌ای مخزن این دستگاه، می‌توان میزان آب موجود در آن را مشاهده کرد و در صورت تمام‌شدن آب، از آن اطلاع یافت. البته پس از تمام‌شدن آب درون مخزن، برای پیشگیری از خراب‌شدن دستگاه ، سیستم خاموشی خودکار، دستگاه را خاموش می‌کند. چراغ روشنایی داخل دستگاه به زیبایی هرچه بیشتر آن افزوده و می‌توان چراغ را توسط کلید دوحالته‌ی روی بدنه خاموش و روشن کرد.

جهت تعمیر دستگاه بخور سرد متئو خود میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیر در انتهای صفحه استفاده کنید !

نمونه کار :

مراجعه ای داشتیم از یک خانم که دستگاه بخور سرد خود را برای تعمیر نزد ما آورده بودند :

مشکلات عنوان شده عدم خروج بخار از دستگاه با وجود روشن بودن دستگاه بود ، پس از بررسی های اولیه متوجه ایراد در برد فرکانس شدیم که پس از رفع مشکل برد فرکانس مشکل دستگاه فوق هم مرتفع شد و تحویل مشتری گرامی گردید .

نمایی از داخل دستگاه :

 

تعمیر بخور سرد متئو
تعمیر بخور سرد متئو

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه بخور سرد در پارسی سرویس پذیرفته میشود !

جهت ارسال درخواست تعمیر میتوانید از دکمه واتساپ و یا فرم درخواست تعمیر در انتهای صفحه استفاده کنید ، پارسی سرویس پیشرو در خدمات …