درباره برند فلر(FELLER)

برند فلر یکی از برندهای آلمانی صنعت لوازم خانگی است که همواره محصولات با کیفیت و عالی  تولید می‌کند. محصولات این برند به علت کیفیت ساخت بالا  و همچنین عملکرد عالی که دارند طرفداران زیادی در سراسر جهان و از جمله در ایران دارند. کمپانی فلر در سال 1994 در آلمان تاسیس شد اما به دنبال محبوبیت و شهرت این برند در حال حاضر نمایندگی‌های زیادی در کشورهای مختلف مثل ترکیه و چین دارد.

محصولات کمپانی فلر FELLER

کمپانی فلر در حال حاضر فعالیت گستره‌ای در تولیدات لوازم برقی و لوازم خانگی دارد و انواع لوازم خانگیاز قبیل مایکروویو،آسیاب،چرخ گوشت،گوشت کوب برقی،آبمیوه گیری،اون توستر،سرخ کن،ساندویچ ساز،آرام پز،پلوپز،زودپز،توستر،بخارپز،ترازو آشپزخانه،غذا ساز،آب مرکبات گیر،خردکن،همزن،مخلوط کن،کتری برقی،چای ساز،قهوه ساز و اسپرسو ساز،آبسردکن،ترازو حمام،بخاری برقی،بخارشوی،اتو، سشوار،اتو مو و حالت دهنده،پنکه،فن،میوه خشک کن و موزن گوش و بینی را تولید می‌کند.

تعمیر بخور سرد فلر مدل AH150

رطوبت مناسب هوا و پاکیزگی آن، در محیط زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد  و استفاده از دستگاه‌های مرطوب کننده‌ی هوا که علاوه بر تنظیم رطوبت هوا به کاهش آلودگی هم کمک می کنند نیز می‌تواند مفید فایده باشد. دستگاه بخور سرد مدل «AH 150» تولید شده توسط شرکت فلر «Feller» هر دو قابلیت راهمزمان دارد. این دستگاه مجهز به سیستم تولید یون منفی می باشد. در هوای پاک هردو نوع یون منفی و مثبت وجود دارد اما میزان یون مثبت به منفی 2 برابر است. در هوای آلوده این نسبت 3 برابر می‌شود. AH 150 مجهز به فناوری تولید یون منفی است. یون‌های منفی آزاد شده به یون‌های مثبت موجود در هوا می‌چسبد و به کاهش آلودگی و بوهای نامطبوع در فضا کمک می‌کند. بخار دستگاه سرد است و برای استفاده‌ی خانگی طراحی شده است. روش کار دستگاه، شکستن مولکول‌های آب به ذرات ریز توسط فرکانس بالا و پخش آن در هوا است. این کارها به کمک ارتعاش امواج فراصوت و فن دستگاه انجام می‌شود. کلید تنظیم بخار که روی دستگاه قرار دارد، میزان بخار خروجی را تنظیم می‌کند از این طریق می‌توان میزان رطوبت محیط را بسته به میزان دلخواه کنترل کرد. ظرفیت مخزن دستگاه 6 لیتر در نظر گرفته شده است که با توجه حداکثر بخاردهی 400 میلی‌لیتر رطوبت در طی 1 ساعت، می‌تواند با حداکثر شدت بخاردهی، تا 15 ساعت به شکل مداوم انجام وظیفه کند. به دلیل طراحی شفاف مخزن این دستگاه بخور سرد، می‌توان میزان آب موجود در دستگاه را مشاهده کرد تا در صورت کم شدن آب، از این موضوع اطلاع یافت، البته پس از تمام شدن آب درون مخزن، برای پیشگیری از خراب شدن دستگاه ، سیستم خاموشی خودکار، دستگاه را غیر فعال می‌کند. چراغ روشنایی داخل دستگاه به زیبایی آن می افزاید و می توان چراغ را توسط کلید دوحالته ی روی بدنه خاموش و روشن کرد. دستگاه مرطوب‌کننده هوای Feller AH 150 از نوع سرد با کاربری خانگی می باشد و دارای مخزن 6 لیتری، دارای قابلیت خاموشی خودکار، کلید تنظیم شدت بخار و فناوری تولید یون منفی است.
تعمیر بخور سرد فلر
تعمیر بخور سرد فلر مدل AH100

 

پارسی سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر بخور سرد فلر
ما در پارسی سرویس خدمات تعمیر بخور سرد فلر را با سه ماه ضمانت به شما عزیزان ارائه میدهیم تا خیالتان از بابت تعمیرات دستگاهتان راحت باشد
فقط کافیست از دکمه ثبت درخواست تعمیر در انتهای صفحه و یا دکمه واتساپ موجود در انتهای صفحه استفاده کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.