نمایندگی تعمیر اسپرسو ساز مباشی

شما  می توانید از همین صفحه نسبت به تعمیر دستگاه اسپرسو ساز مباشی خود از وب سایت رسمی نمایندگی مباشی در ایران ، پارسی سرویس اقدام نمایید. حمل و نقل شرکت پارسی سرویس در تهران بروز و رایگان است. و تمامی تعمیرات  دستگاه های مباشی شامل 3 ماه ضمانت تعمیر  می باشند.

برند مباشی در سال 2012 توسط شرکت Edgecore FZCO در کشور ژاپن ثبت و دفتر اصلی شرکت آن در کشور دبی مستقر گردید. این شرکت دارای 40 سال تجربه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و نیز تجارت الکترونیک است. و بیش از 350 نوع محصول را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. هدف اصلی شرکت تولید اسپرسو ساز مباشی مطابق با بالاترین استاندارهای کیفیت و اطمینان از رضایت مشتریان بعد از استفاده از دستگاه است Mebashi هم‌چنان یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. که محصولات آن در بیش از 25 کشور در جهان  توزیع شده است

نمونه کار تعمیر دستگاه اسپرسو مباشی :

مراجعه ای داشتیم در رابطه با یک دستگاه اسپرسو مباشی که دچار شکستگی در نقطه اتصال هد گروپ شده بود و همچنین خروجی بخار هم نداشت
مشکلات برطرف شده شامل : ترمیم شکستگی ، تعویض شلنگ ها و همینطور تعمیر برد دستگاه بود که پس از انجام موارد فوق دستگاه بدون مشکل شروع به کار کرد .
تصاویری از این مورد در زیر قرار گرفته است :

توصیه میشود که پس از قفل شدن گروپ به محل هد گروپ از وارد آوردن هرگونه فشار اضافی به دستگاه خودداری کنید و همچنین همواره از آب تصفیه شده استفاده کنید تا دستگاهتان از هرگونه رسوب محافظت شود و طول عمر دستگاه شما افزایش یابد

در ضمن پس از استفاده از دستگاه با خارج کردن بخار از خروجی گروپ در حالتی که گروپ را جدا کرده اید از گرفتگی دستگاه جلوگیری کنید .

ما در پارسی سرویس خدمات تعمیر انواع اسپرسو ساز را با بالاترین کیفیت و ضمانت تعمیر سه ماهه به شما عزیزان تهرانی ارائه میدهیم تا خیالتان از بابت خرابی دستگاه اسپرسو خودتان راحت باشد .

همچنین بخوانید : تعمیرات دستگاه اسپرسو در پارسی سرویس

یک نمونه  دیگر :

تعمیر دستگاه اسپرسو مباشی

دستگاه اسپرسو دیگری به شرکت ارسال شد که هم مشکل فشار ضعیف داشت و هم برد دارای اشکال بود به طوری که پالس خروجی به پمپ ارسال نمیشد .
به محض دریافت دستگاه ابتدا روال تعمیر برد انجام شد .
تعمیر دستگاه اسپرسو

پس از عیب یابی برد دستگاه که حدودا یکساعت به طول انجامید ، دستگاه وارد فاز سرویس کلی شد ، تا با رسوب زدایی دستگاه و سرویس پمپ فشار دستگاه بهبود پیدا کند که خوشبختانه این مشکل هم برطرف شد و دستگاه به وضعیت مطلوبی رسید .

تعمیر دستگاه اسپرسو

بطور کلی سرویس دستگاه اسپرسو یصورت روتین به دست سرویسکاران ماهر میتواند از خرابی دستگاه اسپرسو تا حد زیادی جلوگیری کند و شما را از پراختن مبالغ بالا برای تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه محافظت کند ، دستگاه اسپرسو بدلیل درگیر بودن با فشار آب و بخار بسیار مستعد رسوب گرفتن و کم فشار شدن است و این یکی از معمول ترین ایرادات در دستگاههای اسپرسو میباشد .

ما در پارسی سرویس ، خدمات  تعمیر انواع دستگاه اسپرسو را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان  ارائه میدهیم تا خیالتان از بابت تعمیرات دستگاه خودتان راحت باشد .

 

تعمیر دستگاه اسپرسو مباشی