تعمیر غذاساز گاسونیک

غذا ساز یکی از ابزار مورد استفاده در آشپز خانه است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانایی انجام کارهای مختلفی از جمله خرد کردن ، خلال کردن ، آسیاب کردن و همچنین دارای مخلوط کن و آب مرکبات گیری و چند قابلیت دیگر می‌تواند باشد ، ما در پارسی سرویس افتخار داریم که تعمیر غذاساز شما را با شش ماه ضمانت و همچنین سرویس حمل و نقل رایگان انجام دهیم فقط کافی است که دکمه درخواست تعمیر را زده و سپس فرم مربوطه را تکمیل نمایید .

غذا سازها در انواع مختلفی در بازار ارائه میشوند ، از انواع 3 کاره تا 29 کاره

برخی از آنها حتی در حالتهایی تبدیل به چرخ گوشت هم میشوند ، ازمدلهای معروف غذاساز میتوان به مولینکس و فیلیپس اشاره کرد

پیشنهاد ما برای خرید غذاساز ، غذاساز پارس خزر میباشد ، زیرا با داشتن قطعات یدکی فراوان و ارزان و همینطور نمایندگی های متعدد در سراسر کشور ، تعمیر و احیای این دستگاه آسان بوده و معمولا هیچوقت غیرقابل تعمیر نخواهند شد .

نمایندگی تعمیر غذاساز در تهران

غذاساز نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر در معرض معیوب شدن قرار دارند و عوامل مختلفی ممکن است باعث بروز اشکال در این دستگاه شود. ما در این مقاله قصد داریم نمایندگی تعمیرات غذاساز که به تعمیرات انواع مختلف دستگاه غذاساز با برندهای مختلف می‌پردازد را به شما معرفی کنیم. نمایندگی تعمیر غذاساز در تهران که پارسی سرویس است به عنوان شناخته‌ شده‌ ترین تعمیرگاه مجاز غذاساز به شمار می‌رود که تعمیرات دستگاه را در محل و منزل مشتری با قیمتی مناسب انجام می‌دهد؛ برای شناخت بیشتر خدمات این شرکت پیشنهاد می شود که با آن تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایندگی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

شما با داشتن کمی اطلاعات می‌توانید در مواقعی که دستگاه غذاسازتان دچار مشکل شده است قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز غذاساز آن را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل برطرف نمایید.

بدین منظور شما می‌توانید در مواقعی که دستگاه غذاسازتان کار نمی‌کند

نوشته های مرتبط : تعمیر انواع آبمیوه گیری

  • ابتدا کابل برق متصل به پریز را بررسی کنید و در صورت وجود قطعی آن را تعویض نمایید.
  • از چفت شدن درب غذاساز اطمینان حاصل کنید ، زیرا در غذاسازها میکرو سوییچی برای اطمینان از بسته شدن درب وجود دارد که قبل از بسته شدن درب اجازه کار به دستگاه نمیدهد و اگر درست درب بسته نشده باشد دستگاه روشن نخواهد شد
  • بعد از استفاده از مخلوط کن برای بیشتر شدن طول عمر ، در داخلش آب ریخته و حدود 5 تا 10 ثانیه آن را روشن کیند تا از گیر کردن شفت دستگاه در اثر خشک شدن آبمیوه در اطراف آن و در مرحله بعد خورده شدن کوبل دستگاه جلوگیری شود .
  • هرگز قطعات خیلی سفت داخل آسیاب نریزید ، اینکار باعث خرابی و یا شکستن تیغه و همینطور از بین رفتن کوبل و در نهایت سوختن موتور خواهد شد
  • اگر در هنگام کار با دستگاه  ، دستگاه شما  صدای نا هنجاری تولید کرد و دیگر کار نکرد ، از دستگاه استفاده نکنید زیرا ممکن است با این کار شما دستگاه غیر قابل تعمیر شود و یا شما متحمل هزینه های بیشتری شوید.
  • در مجموع اگر با انجام کارهای گفته‌شده دستگاه غذاساز شما کار نکند بهتر است با نمایندگی مجاز تعمیرات غذاساز ، پارسی سرویس تماس گرفته و یا فرم مربوطه را در انتهای این صفحه تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند ، در ضمن ما مفتخریم که برای اولین بار در ایران سرویس حمل و نقل رایگان برای مشتریان خودمان ارائه میدهیم

برخی از برند های مورد قبول برای تعمیرغذا ساز :

تعمیر غذاساز بوش ، تعمیر غذاساز فیلیپس ، تعمیر غذاساز کنوود ، تعمیر غذاساز مولینکس ، تعمیرات غذاساز فلر ،تعمیرات غذاساز کیچن اید ،تعمیرات غذاساز کزینارت ،تعمیرات غذاساز براون ،تعمیرات غذاساز سایا ،تعمیرات غذاساز پاناسونیک ،تعمیرات غذاساز پارس خزر ،تعمیرات غذاساز ناسا الکتریک ، تعمیرات غذاساز سی کات ، تعمیرات غذاساز بایترون ، تعمیرات غذاساز میگل ، تعمیرات غذاساز گلاوا ، تعمیرات غذاساز کنوود، تعمیرات غذاساز تکنو، تعمیرات غذاساز مایدیا ،تعمیرات غذاساز اسنوا ،تعمیرات غذاساز تفال ، تعمیرات غذاساز ویداس، تعمیر غذاساز گاسونیک

تعمیر غذاساز فیلیپس ، تعمیر غذا ساز

برند ها و مدلهای غذاسازهایی که ما در پارسی سرویس آنها را تعمیر میکنیم :

تعمیر غذا ساز گاسونیک :

غذا ساز 9 کاره گوسونیک مدل GFP 890

غذاساز گوسونیک GSB 892

غذا ساز گوسونیک مدل GFP-893

و دیگر مدلهای غذاساز گاسونیک

تعمیر غذاساز بوش

غذاساز بوش مدل MC812M865
غذاساز بوش مدل MCM3501M
غذاساز بوش مدل MUM54251

تعمیر غذاساز فیلیپس

غذاساز فیلیپس مدل HR7776
غذاساز فیلیپس مدل HR7778

تعمیر غذاساز سانی

غذا ساز سانی مدل : SFP 4500
غذا ساز سانی مدل : SFP525
غذا ساز سانی مدل : SFP 5045

تعمیر غذاساز ویداس

تعمیر غذاساز کنوود

تعمیر غذاساز میگل

تعمیر غذاساز پاناسونیک

تعمیر غذاساز سی کات

تعمیر غذاساز ناسا الکتریک

تعمیر غذاساز سایا

تعمیر غذاساز بیاند

همچنین جهت دریافت مشاوره تلفنی رایگان میتوانید از صفحه ثبت درخواست تعمیر و یا دکمه واتساپ در انتهای صفحه اقدام کنید .

4 پاسخ

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *